مینی کیس

Wiki Article

تهیه کمترین قیمت کیس به شما در انتخاب بهتر قطعات کمک میکند.

مینی پی‌سی مستقل که دارای تمام قطعات لازم برای اجرای سیستم‌عامل است و همانند یک کامپیوتر عادی عمل می‌کند. تین کلاینت‌ها که به نوعی برای عملکرد کامل به یک سرور مرکزی متصل می‌شوند و زیرکلاینت‌ها که تمام عملکرد آن‌ها وابسته به اتصال به سیستم مرکزی است، ۳ نوع اصلی کامپیوتر کوچک هستند. گزینه‌های دوم و سوم برای کاربران عادی مناسب نیستند.

قدرت داران مملکت کاری کردن که دیگه ما نتونیم جنس درجه یک بخریم مجبوریم بریم سراغ جنس دست دوم یا درجه سه و اونم چندین برابر قیمت بخریم و تازه جنس درجه یک نباشه زودتر هم خراب میشه!

یکی از مهم‌ترین عیب‌های مینی کیس‌ها این است که به دلیل اندازه‌ی کوچک، فن چندان قدرتمندی ندارند و به همین خاطر خیلی سریع داغ می‌شوند. همچنین برخلاف کیس‌های معمولی، در زمینه‌ی ارتقا قطعات لپ تاپ با محدودیت‌های زیادی باید دست و پنجه نرم کنید.

این لپ‌تاپ جدید ایسوس وزن بسیار سبکی دارد و پردازنده‌ی قدرتمند آن امکان اجرای هر نوع بازی یا برنامه‌های سنگین را به کاربران می‌دهد و از این بابت هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت.

گیمرهای حرفه ای نیاز به تجهیزات جانبی دقیق و باکیفیتی دارند.

خنک‌کننده‌ها cpu admirer در حالت کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند:

بهترین لپ‌تاپ‌های سال ۲۰۲۲ از نظر شما کدام‌اند؟ بی‌صبرانه منتظر خواندن نظرات شما در این رابطه هستیم.

کامپیوترهای مدرن را نباید با کامپیوترهای قدیمی و اولیه مقایسه کرد. در حال حاضر کامپیوترها دارای کاربردهای مختلف هستند که توانسته‌اند شرایط را به صورت کلی تغییر دهند.

کار اصلی مادربرد کنترل کردن پردازشگر مرکزی و ارتباط دادن آن با قسمت‌های دیگر است

فارغ از اینکه نیاز شما برای یک سازمان، محیط کافی‌نت یا گیمینگ باشد، می‌توانید مینی کامپیوتر متناسب با نیاز خود تهیه کنید.

از بهترین بلندگوهای قابل حمل در بازار را در فروشگاه آرکا نود مشاهده نمایید.

حافظه رم کامپیوتر یا لپ تاپ را باید به عنوان یکی از بخش‌های مهم دستگاه به حساب آورد که تاثیر زیادی روی سرعت خواهد داشت.

صفحه نخست » لیست قیمت » لیست قیمت به روز سخت افزار کامپیوتر (پردازنده، رم، مادربرد، کارت گرافیک، هارد، پاور، کیس، مانیتور و…) + مشاوره خرید

Report this wiki page