یو پی اس

Wiki Article

این عملکرد حفاظتی، باعث ایجاد پایداری و اعتماد در عملکرد دستگاه‌هایی مانند کامپیوترها، سرورها، روترها، مودم‌ها، دستگاه‌های ارتباطی، سیستم‌های ذخیره سازی و دستگاه‌های خانگی حساس می‌شود.

بنابراین، مناسب است باطری یو پی اس را در محیطی قرار داد که نور خورشید کمتری در آن وجود داشته باشد و از تجهیزات خنک کننده و تهویه استفاده شود.

در زمان قطع برق و از کار افتادن این تجهیزات، امکان تردد و استفاده از این تجهیزات وجود ندارد. یو پی اس‌ درب اتوماتیک مقرون به‌صرفه و بسیار کاربردی است.

اصولاً قابلیت افزایش تعداد و ظرفیت باتری‌ها وجود ندارد مگر در شرایطی که امکان تعویض برد شارژر یو پی اس وجود داشته باشد و هزینه انجام این کار نیز مقرون به صرفه باشد.

دستگاه یو پی اس به کمک انرژی ذخیره شده در باتری مخصوصی که به آن متصل است، برق مورد نیاز تجهیزات الکترونیکی را تأمین می‌کند.

در زمان خرید یو پی اس همکاران ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما به صورت رایگان هستند.

اینورتر صنعتی شارژر صنعتی دیزل ژنراتور محصولات مخابراتی

استفاده از ژنراتور برای تامین برق در زمان طولانی روش مناسب و مقرون به صرفه ای است؛ اما مزایای و معایبی هم دارد.

اصفهان، چهار راه طیب، کوچه سرلت، جنب کوچه ۷، مجتمع آروین، طبقه دوم، شرکت مهرآذین بهراد

Search our substantial vary of available courier services. Make your option according to value, support or speed of delivery. Guide On line

پس از محاسبات اولیه، بهتر است برای اطمینان از انتخاب درست یو پی اس موردنیاز، با کارشناسان و متخصصین مشورت کنید.

خیر، استفاده از دستگاه یو پی اس در اکثر موارد آسان است. شما به راحتی یو پی اس خود را به پریز دیواری وصل می­‌کنید، وسایل خود را به پریزهای یو پی اس وصل کرده و یو پی اس را روشن می‌­کنید.

خیر، یو پی اس برای فراهم کردن زمان کافی به منظور ذخیره داده‌ها و خاموش کردن تجهیزات به صورت ایمن در زمان قطع برق طراحی شده است، نه به عنوان شرکت مهرآذین بهراد یک منبع تغذیه دائمی.

یو پی اس دستگاه سی تی اسکن برای این تجهیزات حساس ضروری است.

Report this wiki page